Sista burgaren

Sådär, då har man ätit sin sista burgare. Den satt fin fint. Rönnkans ostburgare med lök och grejjer utan dressing. Gud så gott det var! Men, som sagt, det var den sista. Nu väntar bättre tider.

Dietgrytan börjar jag med i morgon. Blir melon til frukost- sen ska jag köpa den sista ingrediensen till grytan så jag kan börja med den. Har hela dagen på mej i morgon så det e bra. 1a dagen är det bra att komma igång och få in regbundna måltider. Första dagen får jag ju äta grytan och melon. Så det blir melon frukost och kväll. Sen en massa gryta. Det som e bra med den här dieten är att du inte behöver vara hungrig. Ju mer gryta man äter, desto mer rasar man i vikt. KANON! Hatar att behöva vara hungrig. Sedn dag 2 så får man äta massa frukt. Dag 3 en massa grönsaker. Sen får man börja äta kött oxå. Så det här blir prima. Dock smakar grytan SKIT. Så det blir att mia den så det lätt slinker ner i magen.

Ikväll kanske jag ska dra en sväng förbi Anna, mina kära tremänning. S o T har rastat hundarna idag. Dom har varit ute en timma. Perfekt. Då får jag ta det lugnt idag eftersom att jag jobbar oxå. Känns skönt, då kan jag gå till anna och sitta där och chilla lite och surra=) Kanske en kopp te?

image216



Kommentarer
Postat av: Titti

Yeah tack sweetie=) Ja imorgon börjar det^^ Efter våran härliga träning på stepin ska jag ta mig i kragen och handla grönsakerna till grytan! *spännande* =)

2008-05-25 @ 22:36:25
URL: http://onegrrl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0