Onsdag

Jag måste ha nån typ av sjukdom. Så fort det är stökigt hemma så får jag panik. PANIK i hela jävla kroppen. Idag blev jag helt hysterisk och for fram med dammsugaren som en galen kärring. Slängde in kläder i garderoben i en ilande fart samtidigt som jag grät floder. Då det var hyfsat rent slutade tårarna att rinna. Åt bär till frukost och la mig i sängen med mina älskade hundar. Ett lugn infinner sig då det är städat hemma. Jag behöver fan hjälp!

I morgon ska O följa med på Step In, vi ska köra slut på oss totalt! Idag har jag träningsvärk som bara den, men det känns skönt. Bakade kladdkaka igår och tog bara en liten fin bit:) Nu e det nyttiga linjen som gäller, men jag tänker iaf unna mig saker då jag känner för det. Ska dock aldrig ta med mej pengar till jobbet mer. Då köper jag bara choklad. Nä nu jäklar! Ikväll blir det Top Modell hos O, mest troligt. Simon tar han dom hundarna idag så jag funderar på om man ska se lite Top Modell och sen ge sig ut på en promenixare. Vet inte om jag lovat E att ta en prommis ikväll? Ja gär så tankspridd kära vänner så ni får verkligen förlåta mig om jag missar nåt.

Idag känns det som en helt OK dag faktiskt, även om jag var hysterisk över mitt hem i morse. Jag måste fan kolla upp vad det är för psykisk störning jag har då jag blir sådär över ett ostädat hem. Ni behöver inte spekulera, jag ska forska i saken.

image199

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0