Lugn helj

Så underbart skönt att ha en vit helj. Dock har jag varit på sjukt festhumör torsdag-lördag. Men det känns skönt nu. Att inte känna sig sliten och seg. Nästa helj blir det nog kanske att hitta på nåt bus, jag e lite sugen fortfarande hehe.

Igår var vi i Norra. Käkade pizza, var ute med hundarna och såg Eurovision. Jag tycker att Sverige ska bojkotta skiten. Det spelar ingen roll hur bra bidrag vi skickar, så får vi ändå inga röster. Charlotte Perelli gjorde en grym insats och hennes låt var bland dom bästa! Ändå så slutar vi på 18 plats. Usch. Snacka om ett hån!
Ajja.. det var det det.

Idag är det söndag. Jobbar som vanligt.  I morgon är jag ledig. Ska delta i Vårruset är det tänkt. Funderar seriöst på att skita i det och jobba istället. Jag e så jävla less. Behöver pengarna så då kan jag ju likfan jobba istället för att slösa bort det på att vara i Luleå och springa. Ajja den som lever får se.

Känner mej på helt OK humör idag. Önskar bara att Anna o Titti var här och joinade mej, Men båda e borta:/
I morgon är det första dagen på diet. Ska bli skit kul! Nu jävlar ska jag satsa på en snygg strandkropp te sommaren. Träna 3 dagar i veckan och käka bra! Anna o Titti joinar mej, det känns skönt att man inte måste vara ensam. Då kan vi ringa varandra och gnälla hehe.

Uppdaterar väl senare om det händer någe trevlit.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan vad shyrre! när i höst sticker du och vad ska du se? Jag är också i UK i höst, mellan början av November till jul!

2008-05-25 @ 15:00:29
Postat av: Markus

Låter grymt kul! Jag tänkte också försöka se en del matcher där, dock blir det nog inga toppmatcher, jag är ju trots allt fattig student! Det som är skönt med Manchester är ju att jag har fem premier leaguelag inom en timme från där jag kommer bo!

2008-05-25 @ 15:36:01
Postat av: Markus

Jag ska plugga där andra halvan av nästa termin, men sen är det tillbaka till Umeå som gäller.
Oj, vadå för undersökning? det låter läskigt!

2008-05-25 @ 16:10:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0