I feel happy

Känns bättre idag. Titti e så gullig och rolig att ha omkring sig så jag blir bara så glad:) I morgon ska jag hem till henne och mysa på:) Trivs med sällskapet, lugnt och sklnt, kan prata om allt. Det känns naturligt.
Igår kom Erica förbi och vi stod och rökte och surrade en snabbis utanför mig. Jag känner verkligen att jag kan prata med henne om ALLT.  

Jag är myssugen, jag vill pussas, kramashångla och ja gud vet vad. Det var länge sen man hånglade sådär passionerat som man mest bara gjorde då man började träffas. Ikväll ligger älsklingen illa till hehe.

Mer hångel åt folket!


image201

Kommentarer
Postat av: Titti

Men gullunge =) Ooh ett sånt där hångel fick jag inatt och tror du ja blev nå paff eller ? :D HAA HAA Men det är ju så myyys! Kan inte du hjälpa mig bestämma hur min blogg ska bli? Jag vill ha nya färger nu mot våren! Ses imorgon då min huvudvärk måste vara borta då! Förlåt att ja inte ringt, men jag har inte orken att prata just nu trots att jag klarar sitta här. Men då håller jag iaf käften :D

2008-05-08 @ 00:05:44
URL: http://onegrrl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0