Heljen

Fredag: Var och shoppade med mami. Köpte en sjukt söt klänning på Carlings, ett par balerina/pumps (?) en snygg stor, svart väska, korta mjuka haremsbyxor, en tröja, ett linne, 3 BH:ar: svart, vit o guld, svarta leggins, en tvål och ett armband. Tack söta mamma! Sen åt vi på "Mat & Prat", satt och pratade om allt som hänt. är så glad att jag har min mamma. Hon är så klok och unerbar.  Sen kom pappa och vi gick och fikade. Pappa är så söt. Han har fått vitt hår, skit snyggt! Mamma hade även köpt mig en bok! Champagneflickan. Gud så glad jag blev. Har änge velat ha de nboken, så nu ska det läsas. På kvällen drack jag och älskling en flaska vin hos Tommy. Satt och surrade, det var jätte trevligt. Trivs med äsklingens kompiar. DOm är å omtänksamma och gulliga:) Hundarna har varit ute i skogen med Simon hela heljen. Härlit härlit.

Lördag: Städade lite hemma och låg mest och slöade.  Såg en film och kände lugnet. Gick förbi PG´s och fick mej en pizza av O. Tack så snällt, det behövde jag verkligen:) Efter det fortsatte jag att slöa innan det var dags att fixa hår och makeup. Lockade håret och det tog en jävla tid, men fint blev det. Sminkade mig somrigt rosa och lila och det passade fint till klänningen. Gud så jag älskar den där klänningen. Den sitter snyggt och är gudomligt färgtark i blått. Då vi var klara så gick vi till Tommy och där var det mat som vankades. Supergod tre rätters middag. Det tackar vi för. Sen sjöng vi och såg körslaget, röstade som idioter. Men det var förgäves. Synd, men jag förstod att vi skulle förlora. Vi var ut på Boddan oxå, det var helt ok. Inte överdrivet kul, men det funkade. Anna var oxå med oc hdet var kul, kände mig lite ensam innan hon kom. Surrade med Titti oxå och hon ska börja med WP: SKITKUL!

Söndag: Hungrig, trött, ont i skallen och jobbar. Vill hem. Hem och mysa me dälskling och se film. Me nde tblir det ikväll.

Uppdaterar väl bloggen om det händer nåt spännande. Tvivlar på det dock.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0