Det rullar på

Mår fortfarande bra idag! Det är snart middagsrast, ser inte fram emot maten, men men. Nu har jag kommit igång med grytan och det som hör till och det känsn KANON. Jag är peppad och känner att det här ska jag klara. Det gör mej glad. Ikväll ska jag sola kanske... e sugen på det. Annars blir det i morgon iaf.  måste bli lite brun och snygg nu då jag ändå håller på=) Funderar på att besöka stackars Titti ikväll om hon vill ha sällskap. Kanske vill hon med och sola sig lite? Ska slå henne en pling på rasten.

Jag e sååå PARTYsugen! Jisses. I heljen ska det bli party. Vem hänger me? Grill och lite annat kul blir det. Tänkte dra ihop ett litet tjejgäng.  Jag vill ha min fina klänning och locka håret. WOHO!

Det var någe annat jag skulle blogga om men det försvann. Ajja.

JAG E SÅ JÄVLA GLAD IDAG! WOHO!!

image220

Kommentarer
Postat av: Carro.

Naaw,
Jag är på bättringsvägen iaf,
känner att jag inte har riktigt lika ont längre,
och min avföring är faSTARE. (;
så kanske dyker upp imorgon, kul att läsa att det är bättre med dig, hoppas det håller i sig nu. Så du får gå runt och tralla och vara glad. (:

2008-05-27 @ 17:36:22
Postat av: Anonym

Vad bra. :D

fika, jaa när? (:
beror på om min ekonomi håller :D
haha. annars kan vi bara dricka te?

2008-05-27 @ 18:53:41
Postat av: Carro.

Senaste inlägget var från mig, (:
ooops.
glömde skriva det.

2008-05-27 @ 19:05:54
Postat av: Carro.

Nej inte ska du behöva bjuda.
men imorgon är jag nog frisk, eller känner mig så pass frisk att jag ska nog jobba imorgon. (:
vi kanske kan ta en fika på Opalen? :D

2008-05-27 @ 19:25:43
Postat av: Goranjennifer

Interesting. No more comment :)

2009-07-22 @ 07:42:17
URL: http://goranjennifer.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0