At work

Ja då jobbar man nu då. Startade kanon första timman men nu ser det MÖRKT ut. Hatar mörker.
Känns som att det här är en helt ok dag. Jag känner mig starkare idag än vad jag gjorde för några dagar sedan. Det går som upp och ner som en bergochdalbana hela tiden. Men jag har haft Titti och Erica som har lyft upp mig med skratt & trevliga stunder. Det är så skönt att umgås med dom. Oproblematiskt. Jag känner att jag kan vara JAG och att ja ginte behöver göra mig till. Avslappnad. Vi kan prata om allt mellan himmel och jord.
Jag lyfts upp som person. Det är oerhört skönt att veta att man har någon som stöd, oavsett vad det gäller. En person som man kan prata med och en person som man bara kan vara med och glömma bort allt annat som händer.

Idag kom regnet. Underbara regn. Hoppas att det regnar ikväll då jag ska ut med hundarna. Det är skönt att vara ute i regnet. Jag brukade gå och sätta mej vid vattnet och fundera och tänka förrut. Det är skönt. Känna hur regnet öser ner och bara titta ut över vattnet. Man rensar huvudet. Blir nog att göra det någon regnig dag. För ibland känns det som att mitt huvud vill explodera av alla tankar. Men idag är en bra dag.

image196

Kommentarer
Postat av: Bob Malin

Sommarregn är så mysigt.

2008-05-05 @ 09:18:45
URL: http://malleballefikonskalle.blogg.se/
Postat av: Titti

Klart man finns här för dig=) Ja visst är det härligt med regn! Och nu då vi haft sånt kanonväder och sen kommer regnet och tar bort bekymmer! Igår var jag så lättad över något, kände ingen ångest eller stress över något. Lät det bara regna =)

2008-05-05 @ 14:23:42
URL: http://onegrrl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0