Ångest

Idag e det en dålig dag känner jag. Har inte haft en sån här dag på länge. Allt känns skit, känner mest bara ångest. Jag känner mig arg på en viss person. Besvikelse och ilska. Men jag ska lägga det åt sidan, det är inget jag behöver en dag som denna. Snart är sommaren här, jag har längtat efter den men känner plötsligt stor ångest. Sommaren innebär mindre kläder, strand o bad. Jag vägrar sätta på mej en bikini så som jag ser ut just nu. Vill helst stänga in mej idag, sitta inne i mina mjukisbyxor och bara vara ensam. Städa lite och dona.
Huvudet spränger som vanligt, har haft en helvetes huvudvärk de senaste 3 dagarna. Varför?!

Känns som att jag inte kan prestera idag heller. Det blir bara en jävla ond cirkel. Måste ta mig i kragen och inte vara så förbannat självömkande! Bläää. Ta mig här ifrån.

image197

Kommentarer
Postat av: Anonym

bebis i magen kanske ?

2008-05-05 @ 19:59:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0