Torsdag

Idag har jag varit ute med hundarna på isen. Helt underbart i solen! Dock måste jag börja om med Jacks inkallning, att ha honom lös nu är inget att rekomendera så nu ska det arbetas med det:) Kommer nog ändå att gå som smort. Har nu kommit hem från en middag hos mamma och pappa. Jisses vilken middag. Kan säga att maten var i toppklass, trerätters:) Fick två skor av mamma! Pumps! DOM ÄR SJUKT SNYGGA! Har kasst med pengar nu på mobilen så jag får fota dom och lägga upp bild senare. Men SJUKT snygga skor. Ena paret får jag träna på att gå i. Jag som aldrig har behövt träna på att gå i höga klackar, men dom här är skyhöga att gå i. Så det måste tränas lite med mej med.

Nu ska jag och älsklingen krypa ner i sängen, ska bara byta till de nya sänkläderna som jag fick av mormor. Hon är underbar mormor. Hon och jag har alltid stått så nära och hon är en underbar kvinna!


Som sagt, byte av sängkläder, sen ska jag och sambon mysa på och se filmen "Whisper" Verkar grymt läskig iaf. Det är nån läskig 10 årig pojke... hmz. gillar inte äckelbarn...skitläskiga. Men jag har ju en alldeles underbar sambo att hålla om ifall jag blir rädd;)



Kommentarer
Postat av: annica

Hoppas påsken vart bra, min har vart kanoners.... Köpte en köttätande växt som jag döpte till doris igår hihi

2008-03-24 @ 17:32:26
URL: http://annicaisola.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0