Snart åker jag

Ja snart åker jag... i morgon 06:05 så åker jag mot Luleå för att sedan byte buss mot Skellefteå. Väl framme i Skellefteå hämtar brorsans sambo mig och sen käkar vi lunch tillsammans. Sen bär det av mot Sunnanå kiosken för att bli uppmött av Kajsa. Sen åker jag, Kajsa & JennyAnn till Kenneth och hämtar honom. För att sedan åka vidare till Ante i Umeå som vi åker med mot Nyköping/Oxelösund. Fy fan vilken resa. Har redan ångest och vill inte alls åka. Men nu har jag lovat att åka så jag får lov att göra det helt enkelt. Kommer att sakna Simon och hundarna. Tycker inte om att vara borta från dom. Visst, jag kommer hem på söndag... men ändå. Ska bli kul iaf att åka på tävlingen och kika. Man kommer nog att lära sig en hel del:) Spännande.. .Spännande...

Idag mår jag illa. Illa som fan. Jag är trött oxå. Känner inte alls för att jobba. Kom till jobbet 13:05 och jag börjar 14:00. Men jag orkade inte gå och Simon skulle iväg så jag valde att åka med. Då hinner jag iaf med att blogga idag:) Det var ju som ett tag sen. Jag känner ångest över mitt jobb... ÅNGEST. Jag är less och jag känner att så fort jag kommer hit blir jag en annan person än den jag egentligen är. Men det kanske blir bra att få vara borta och slippa tänka på jobb. Frågan är om jag ska jobba på söndag eller om jag ska vara hemma... eller om jag ska stanna ett tag i Skellefteå. Jag får se hur jag gör. Kommer nog att längta hem så att jag är nog hemma. Kanske åker och jobbar om jag är tillräckligt pigg för det. Som sagt... det blir en lång resa.

Känns lite som att jag inte har så mycket att blogga om, livet flyter på hyfsat bra. Inget direkt  WOW, händer just nu. Men bättre det än att det bara ska vara skit i livet, eller hur? Läste Carros blogg och jag kan säga att hon är inte ensam, Elisabeth är otroligt saknad av många. Även om jag inte kände henne så enormt väl så saknar jag henne så det gör ont ibland.

Nä nu ska jag sätta mig och halvsova i 20 minuter innan jag börjar ringa och trakassera folk.  

image176


Kommentarer
Postat av: My

Nyköping =) Du ser Linköping på den kartan med va? Se.. Där bor jag!!!!

2008-03-06 @ 19:18:45
URL: http://puckoventilen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0