Shopping


Har köpt en snygg klänning/tunika idag:) Är självklart helnöjd! Idag började dagen så otroligt bra. Har varit med Erica och vi har haft så jäkla kul. Tycker verkligen om att umgås med Erica, det är så himla lättsamt och jag vet att det vi pratar om stannar mellan oss. Känns väldigt bra. Vi var på stan och shoppade hundgrejjer och lite saker på Åhlens. Sen gick vi på Dollarstore och pracka på oss lite grejjer, men då vi kommer till kassan säger dom att det inte fungerar att betala med kort. Suck och stön. Vi fick gå hem utan grejjer, men min sambo var glad iaf. han tyckte att det var bra så att vi inte förlorade så mkt pengar haha:)  Ajja man slapp bli lite fattigare.

När jag kom hem hade Simon gjort tacos. MUMS! Så nu har man med sej lite mums på jobbet oxå. Men jag har börjat äta mindre nu iaf:)

Kommentarer
Postat av: Kuyferd

Perfect work!

2010-07-19 @ 09:23:29
URL: http://kuyferd.blog.ca

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0