I feel good

Dana nananana... Nej idag e en seg dag men jag är på hyfsat bra humör. Jag andas samma kvava äckliga luft som resterande personal. Huvudet värker och jag är varm. Men HEY jag lever och mår gott iaf.
Snart är det rast, matrast. Jag har med mig Marinerad lax med potatisgratäng. MUMS. Tror det blir riktigt gott.

Blir att ta semester en vecka i april oxå. Ska dra iväg på tävling. Nu är vi mindre som delar bil och jag kommer att sova hos min älskade bror två- tre nätter=) i Stockholm i samma veva. Det blir perfa. En GRATIS resa från Skellefteå till Stockholm. Jag klagar inte. Men helst hade jag velat ha en sele  till Alice NU. Så att jag kan tävla med henne då. Men jag hinner inte få den så jag kan få henne tävlingsklar tyvärr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0