Heljen

Heljen har varit kanon! I fredags åkte jag till Sara vid 16:00 och käkade Tacos me Sara och hennes broder. Sen efter det så började jag förtära alkohol i form av vin. Mumsigt! Efter en stund kom Caroline och Emma. Vi sjöng en hel del singstar och det blev även en hel del vin och sprit. Sofie kom förbi oxå. Det var en lyckad kväll, en hel del djupa samtal och en massa skratt och sång. Jag gör lätt om detta inom en snar framtid. Eller vad säger ni?

Lördagen var helmysig. Sov till klockan 12:30. Sen var det bara att käka en snabb frukost, dra på sig ytterkläder och dra iväg och handla med Sara. Vi införskaffade hamburgare och tillbehör. Och sen var det skoter som gällde. Helmysigt. Åkte till jaktkojjan och grillade hamburgare och pratade och skrattade. Sen åkte vi mer skoter. Väl hemma så tog jag mig ett bad. Sen knatade jag runt i myskläder och jag och Simon såg melodifestivalen och käkade marängsvisch. MUMS. Gick och la oss och sov som en stock.

Idag jobbar jag som vanligt då det är söndag och det har varit kanonväder idag. Sol och lagomt varmt. Gick förbi Erica som lekte ute med Freja en snabbis. Freja har fått perferkta muskler nu. Nu e jag så WP sugen så jag snart dör. Ska köpa en sele till Alice PRONTO! Nu ka det tränas och tävlas.

Heljen har varit kanonbra! Bara tråkigt att Sreg inte kunde komma i fredags, hon var saknad!

Bjuder på en fyllebild.

image179

Kommentarer
Postat av: Sreg!

Vi kör en repris så snart som möjligt :)

2008-03-16 @ 16:51:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0