Ändrade planer

Jag åker inte. Om jag ska sitta bak i en bil hela vägen så åker jag DEFINITIVT INTE. Jävlit trist att det skulle bli såhär. Pengarna skiter jag i. Men jag åker inte. För det blir på tok för tungt för mig. Trodde att vi som åkte i samma bil skulle byta plats, att alla skulle få sitta fram en bit. Men men då e det löst. - 500 SvKr i kassan utan att åka, men skit samma. Jag skiter i pengar. Blir mest troligt att åka och hälsa på min bror i Skellefteå iaf. det ska bli mysigt om dom inte bokat in nåt annat i heljen. :)

Kommentarer
Postat av: Libanmarlene

How can a person get info. on friends and family in p.a. and thank you for having this site .

2009-03-30 @ 08:23:34
URL: http://libanmarlene.myblog.es

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0