suck

Faaan, jag vill inte jobba idag! Fuck så less jag e!Börjar få jävulst ont i min högra arm oxå pga att sitta och klicka en jävla massa. Jag e sjukt hungrig oxå. Vill ha MAT! Tror att jag faktiskt ska ta och köpa mej en smörgås, hoppas det finns. Jag hungrar ihjlä snart. Har bara yoghurt att äta, för då jag gick till jobbet kände jag mej inget vidare sugen på mat, det e ju så varmt. Vem vill käka när det är så här hot? Ja just nu skulle jag kunna trycka en burgare, men nej nej, de ska jag inte göra.



Kommentarer
Postat av: Lavransanneli

Hi! I liked your site. Design, navigation, a content - all is very good!

2009-04-07 @ 08:55:33
URL: http://lavransanneli.myblog.es

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0