Stekande hett

Är hemkommen efter en stekande het picknick med Erica. Natta o Bella kom förbi en sväng oxå, det var trevligt. Man ska inte klaga på värmen men idag e det så varmt så man orkar inte vara ute hur mycket som helst. Blev några timmar i bikini iaf:) Köpte en ny bikini, inte vidare fin, men jag slet bara nåt från hyllan och betalade. Är i stor behov av en bikini o då den var billig så spelar det ingen roll. Den är röd.
Freja var med på picknick och vi tänkte få henne att simma så Erica kastade ut kakor i vattnet. Frejja kliver ut i vattnet och bottnade inte längre, vad händer då? Jo jycken håller fan i mej på att drunkna! Erica säger "hjälp mej då! rädda min hund!" hahaha Freja klarade sig som tur var då hon insåg att man inte ska simma nedåt:) Men den där kommentaren "rädda min hundOFTA jag skulle slänga mej i Bodån! Ok, jag skulle nog göra det om det blev kritiskt för stackars jycken. Men nu gick det ju bra iaf=)

Skönt att sitta inne en stund, fläkten surrar och naken är man. Ska nog slänga mej i duschen och sen smörja in mej lite. Det kliar på armarna så jag tror att det har blivit lite färg på mej idag, iaf röd för tillfället. Blev sällan röd förrut, men nu har jag så lätt för att bli röd, ska köpa mej lite solskyddsfaktor. Längtar så enormt efter att få sola mer och BADA! Jag och Erica ska köpa en liten gummibåt var, så man kan ligga på sjön och glida, med en drink i handen;)

Nä, nu hoppar jag in i duschen för sen ska jag vila innan jobbet:)



Kommentarer
Postat av: Ingela

Härligt med picknick och sol :-) det är verkligen jättehett idag, nästan jobbigt att vara ute nån längre stund. Men man ska ju inte klaga nu när det äntligen är SOMMAR! :-)

Ha det!

2008-06-04 @ 15:09:42
URL: http://www.b99.org/~silverpilarna/ingela

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0