OJ

Ja heljen som varit har varit kanon. Inte mer med det nu. Orkar inte blogga så mkt idag. har bestämt mej nu för att ta det jävlit lugnt de närmsta heljerna. Orkar inte festa mer och även fast jag dricker med måtta så blir jag stupfull med minnesluckor. Dock vet jag att jag e skötsam så det är ingen fara med det, men det känns ändå som att något är fel. Att jag kanske inte mår så bra som jag tror och får fetaste jävla ångesten dagen efter, även om jag inte behöver känna någon ångest. Skumt as hell det där.

Jobbar idag och det går la helt OK. E hungrig, har inte med mej någon mat, that sux. Men jag har några varma koppen iaf. Blir att ta sig en sådan.

Jag känner mej lite kluven ibland. Kluven på mej själv, på andra. Känner mej avundsjuk och svartsjuk. Men sånna dagar har väl alla någon gång. Jag önskar bara att jag slapp känna så så ofta.

Varför ska det bli såhär då jag äntligen tagit tag i livet och mått så jävla bra?

läste mitt horoskop idag och det ser inte alls bra ut. Fuck, det gör mej nojjig och illamående. Jag tror ju på sån där dynga. '

Känner att jag glider ifrån en vän. Det vill jag absolut inte. Får avvakta helt enkelt. Men jag vill bara inte glida ifrån henne. Vi har så jävla kul hon å jag.

Tråkigaste inlägget ever, jag vet.

Kommentarer
Postat av: Syversolveig

Good contents! fors as well as youngsters. Most effective website I have visited so far. Congratulations!!!!!

2009-08-17 @ 10:00:57
URL: http://syversolveig.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0