Midsommar Afton

I morgon är det midsommar. Det får mej att bli lite sorgsen och så. Självklart firar jag den glatt. Men högtider får mig att tänka på dom som inte längre finns kvar här. Pratade med mamma idag. Hon berättade att det var ett litet barn, en pojke, som dött i maj, han var 3 år gammal. Mamma var hans sjuksköterska. Han var född med ett hjärtfel. Hon berättade hur hans mamma brukade sitta och sjunga "Av Längtan till Dig" då han skulle sova. Det gav mej en klump i halsen. Tänker på familjen, jag aldrig träffat. Hur kommer deras midsommar att se ut? Jag tänker på de midsommar aftonar som jag och Pirre brukade spendera tillsammans. Nu finns inte han kvar längre. Det känns sorgligt.




Min midsommarafton kommer jag iaf att spendera med mina familj. Mamma pappa Simon Arvid & Ruben. Kommer att bli lugnt och trevligt. Sen kommer vi nog att åka förbi norra oxå, till Simons pappa.

Hoppas att ni alla får en fin midsommar. Att ni tar vara på de nära o kära ni har. Tänk på att livet är skört och att det mitt i allt kan ta slut. Man ska vara vänner då man skiljs åt.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag var på begravning för någon dag sen här i luleå. Det var min kusins barn som hade dött, han var också född me hjärtfel(och annat) och hade opererats flera gånger. Två år blev han, lilla Herkules. Tycker det är hemskt :/ stackars föräldrar.

2008-06-20 @ 17:30:41
URL: http://jiggly.blogg.se/
Postat av: Jakubkatarina

Hi, your homepage looks really good and gives great information! Anyway, nice job. Keep it up please!!! My best wishes to you all!

2009-03-10 @ 10:59:00
URL: http://jakubkatarina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0