Kvällens planer

Hade helst bara gått hem och lagt mej direkt efter jobbet. Men nu e det ju så att jag har som mål att få Alice tävlingsklar till Augusti, så det e bara att jag ger mej ut å tränar. Det är att träna enligt schema nu så då gäller det att ligga i.
Hon ska fan kunna dra 300 kg innan augusti. Annars tävlar jag INTE.

Efter det att jag har tränat minijycken så ska jag göra hårinpackning och fixa fötterna; fotbad. Blir väl en ansiktsmask oxå. Jag behöver det, behöver koppla av och känna lugnet. Samtidigt behöver jag känna mej lite fräsh oxå.  Har gått omkring i mjukisar alldeles för länge helt enkelt. Självklart e det skönt, men man känner sig inte direkt attraktiv eller snygg i det. Håret e flottigt oxå. Uäck!

Nu sitter jag här på jobbet med Coca Cola, Riesen & lite Kesella (jorgubb/lime) Magen e ett helvete idag, men jag kan inte göra annat än att jobba, har inte råd att vara hemma helt enkelt. Nu har jag fyllt i även för min tjänsteledighet, det känns helt gudomligt skönt. Bara jag kommer in på skolan nu oxå. Men jag har sökt både distans och vanlig, så nog fan måste jag komma in på nå.

Titti, daaarrrl, vi måste hitta på nåt nån dag. Någon dag då jag har lugn och ro.

Måste be mina vänner om ursäkt för att jag varit så frånvarande senaste tiden. Men det har varit mycket och någon gång måste jag bara få vara o ta det lugnt. E fortfarande lite i min bubbla, men jag behöver den just nu. Hoppas ni förstår.


Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Titti

Förstår att det är mycket nu! Men du och jag på bellkongen snart med en Daiquiri handen! :D Puss!

2008-06-16 @ 20:00:14
URL: http://onegrrl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0