Gastroskopi

Happ. Då har jag varit på vårdcentralen. Har ett virus bara, men har blivit sjukskriven en vecka för halsen.
Skall göras en gastroskopi på mig oxå då det gäller magen. Så läkaren har skickat en remiss. Nu e det bara vänta på helvetet. Vänta på att dom ska köra ner en slang med kamera i halsen på mej, jo tjena, TACK! Men det måste väl göras.
Har sovit mest hela dagen och sitter nu och väntar på vårrullarna i ugnen. Jack har världens tristess som får vara hemma med mej. Men simon kan inte ta med honom då det är fiske. Jack hoppar efter dragen och ska simma, det går inte dit dom ska. Så han får promt vara hemma med mej. Se på bevvan och sova. Jag saknar att vara ute med hundarna, i morse var jag så sugen på att gå en längre promenad med dom, men jag vill bli frisk oxå. Så jag beslutade mej för att ta det så lugnt jag bara kan, så jag blir frisk. Är sjuksrkiven till 080630.

Ska skriva lite på boken idag. Dock hade det varit bättre om jag haft en laptop då. *suck* Fan va jag vill ha en laptop. This sux! Och det som suger ännu mer är att Jack kommer att driva mej till vansinne idag, han vill ut. Can´t blame him. Men hans pipande kommer att göra att jag får ett utbrott, sooon very sooon. Man ska inte ha hund då man e dödligt sjuk. 

Som vanligt kruppar bloggen så jag kan inte lägga in en bild.

Kommentarer
Postat av: Bob Malin

Usch krya på dig.

2008-06-26 @ 16:02:06
URL: http://malleballefikonskalle.blogg.se/
Postat av: Linda

Stackare som ska göra gastroskopi, har också vart tvungen göra det. Det är inte kul, men nödvändigt.

du får dock något att gurgla med innan som bedövar svalget innan litegrann så går det lite lättare.

2008-07-01 @ 14:04:29
URL: http://lindamoonlight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0