Det regnar!

Helt underbart väder! Det regnar! Jag älskar regnet. Det ger mej ett inre lugn. Jag behöver inte göra annat än det jag verkligen vill. Idag blir det som vanligt lungt eftersom att jag är sjuuuk. Erica ville ha med mej på nå lydnadsgrejs på kvarnängen. Tror jag följer med henne lite snabbt. Men då e det på med långkallingar och hela kittet. Vill inte bli mer sjuk nu.
Funderar i denna stund på att övertrassera mitt konto. Äta något gott till lunch... Vi får la se.
Älsklingen kommer snart hem från jobbet så jag ska skriva lite mer på min bok och sen ska jag se lite Bevvan.

Bevvan rocks!

Jag är sugen på att baka en kaka...

Kommentarer
Postat av: O L G A

RE: trist :/ Du får la komma hit och käka (nästan) nybakade hallonmuffins och dricka té :)

2008-06-24 @ 15:17:14
URL: http://www.metrobloggen.se/olga
Postat av: O L G A

Nä, inte på torsdag, jag får ju inte lön förrän på fredag! Ska klippa mig 15.45 då så vi kan ta en fika innan eller nåt :)

Annars är jag sugen på att gå på bio och se SATC The Movie men har inget sällskap!

2008-06-24 @ 19:30:57
URL: http://www.metrobloggen.se/olga

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0