Det börjar bli bättre...

Nu börjar jag må bättre. Är fortfarande lite febrig då och då men halsen gör inte fullt lika ont. Dock har jag huvudvärk och ont o kinderna som fasen. Bara jag inte får nå bihåleinflamation. Vill faktiskt jobba, vill inte bara ligga hemma. Det e svintråkigt.
Idag ska jag göra lite nytta iaf. tänkte ta och diska och laga nå käk. Ska förbi Konsum och köpa nå bröd iaf. så jag har nå te frukost. Eller snarare lunch, klockan e ju efter 11.
Gud vad jag inte tycker om att vara sjuk! Jag kan inte träna, jag kan inte vara ute och gå. *suck* Jag kan bara ligga här och tycka synd om mej själv och whina. Blääää. Och grejset mot hostan e slut, måste få mer av den varan. Älskling får fixa det åt mej. För jag har en riktig torrhosta.

Sitter och pratar med Sollan om REGN. Jag älskar regnet. Det renar alla mina sinnen, det ger ett inre lugn & det är romantiskt as hell! Det är bara så att det är mer romantiskt med regn.

Två personer möts. När dom kysser varandra för första gången så öser regnet ner. Dom står på hennes trappa och regnet gör att dom båda är helt blöta i håret. Sen så kysser dom varandra, man kan se läppar som möts och att vattnet rinner längst hennes hals... etc. HETT ELLER VAD?! Tänk om dom kysst varandra då det var SOL. Inte alls lika hett alls. Skulle vara lite hett om dom nu var svettiga efter en lång dag i solen. Men nä, inte fullt lika hett som det är med regn!


GE MEJ REGN IKVÄLL!






Världens bästa film: The Notebook, har världens hetaste kyss! Och i REGN!



Kommentarer
Postat av: Bob Malin

Agree :D

2008-06-11 @ 08:58:42
URL: http://malleballefikonskalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0