Dagens Minus

  • Att jobba som en gnu när det är strålande sol Ja idag är det strålande sol! Och jag tvingas sitta inne och jobba. Bara för att det är så sugit att jobba då det är solit och härligt ute så tänker jag minsann beställa ett skrovmål till middag! Så det så! Dock blir nästa vecka en nyttig soppväcka. Varannan vecka husmanskost (INTE skrovmål) varannan vecka dietsoppa.


  • Att jag inte fick tillbaka mer på skatten 600 ynka slantar fick jag tillbaka. Är i stort behov av cash just nu. Men jag ska väl inte gnälla egentligen. Tänk om jag varit tvungen att betala. Ve och fasa! Men som sagt, sugit med 600 spänn då sambon får tillbaka 2000 papp! I neeed money, so bad, so bad!

Kommentarer
Postat av: O L G A

Ja men vet du vad som var riktigt sugigt? Det var att få 4000 tusen när sambon fick 17! Han SKA betala mitt körkort, så det så!

2008-06-04 @ 13:05:56
URL: http://www.metrobloggen.se/olga

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0