Dagens Minus

  • HUNGER  Jag är sjukt hungrig. Vill inte ha yoghurt. Önskar att jag var pinnsmal och kunde äta en massa jävla onyttig mat. För det är det jag känner för just nu.

  • JOBBA  Jag e spyless, jag vill ha min semester nu. Ta det lugnt, umgås med vännerna, sambon. Laga goda middagar och bara mysa. Men nej nej, en hel fucking jävla månad kvar.

  • BLOGGAR  Ja, jag sitter på jobbet. Kan inte läsa Kissies eller Fannus blogg. Jag älskar att läsa dessa fjortisbloggar. Irriteras över deras omogenhet. Men samtidigt så e dom så jävla sköna. Dom strävar efter att vara så jävla brat, men sorry girls. Tyvärr. Men de e grymt kul att läsa deras bloggar, I LOVE IT! Men som sagt, nu kan jag inte nå dom. Hmmm...

Kommentarer
Postat av: Titti

Hahaha helt rätt! :D Jag gillar också att sitta å läsa dom pga det du skrev :D HAHA

2008-06-04 @ 20:50:23
URL: http://onegrrl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0