Boden Alive


Jag och Erica har varit en sväng på staden idag och inhandlat lite onödiga saker. En tröjja... böcker...vaniljdoft till klädslåpet. Ja, en massa onödigt som jag ändå behövde just idag.
Jack har sprungit lös med Freja och lekt. Det gick jätte fint och jag blev nästan tårögd över att se hans lycka, leka med en annan hund utan besvär. Vi har verkligen kommit långt jag och min guldklimp.
Alice har fått träna WP idag oxå. Har ju varit sjuk så länge så nu kände jag att det var dags igen. Fan så jävla bra hon är. Hon e sjukt duktig, jag ser stora potential i henne så nog blir det en å annan pokal tror jag.

Boden Alive har börjat. Man ser folket bära på öl och vin kassar från bolaget. Tror att jag kanske svänger in där senare och köper mej en pytteliten vinare. Det e ju bara Boden Alive en gång per år. Inge kul utan älsklingen bara, men det blir nyktert iaf. jag och Erica ska kika lite och vara lite sociala.

Nu ska jag slänga mej i sängen och se lite film och vila. Sen är det tvätt-systemet-fixa o dona....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0