At work

Sitter på rast nu på jobbet. Det går riktigt bra idag så jag är nöjd. Tiden går i rusande fart och nu har jag inte många arbetsdagar kvar till min semester! 8 arbetsdagar och sen kan jag göra vad jag viull, när jag vill. Hundarna kommer nog ta det mesta av min tid, men det gör inget. Blir att fara ut å springa och gå en massa. Sen ska jag planera in en resa till Skellefteå oxå,  träna lilljycken där. Dom har en sån fin vagn så den vill jag pröva:)

Längtar efter The Sims 3! Jag och Titti har bestämt oss för att vi bara ska ha det!! Men då får vi vänta till 2009. Mindre nice. Men den som väntar på någe gott... ni vet.
I morgon ska jag nog ändå gå och köpa The Sims 2 :) Och kanske tillläggspaketet IKEA. Jag vill ha orginalet, har ju en hel del nerladdat på datorn men det e inte samma sak som orginalet.  Sen vill jag kunna lägga in prylpaket osv. Kanske man kan annars, men det e skönt att bara köra in en skiva. Då har man inget som ligger och belastar på datorn.

Nu ska det ringas vidare. Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0