Lyckad dag

På jobbet gick det galant idag:) Jobbade som en gnu och nådde mitt mål, det känns jätte skönt!
Har nyss varit ut med jyckarna, men dom vägrar att skita! Jag ser att dom behöver poppa, men nej nej, dom äter gräs och muppar på i stället. Får gå med dom igen då simon kommer hem. För han är snart hemma. Då han kommer hem så ska vi till mamma o pappa och käka lite gokäk:) Det tackar man minsann inte nej till. Finkäk.

Idag har jag varit mestadels på topp. Skulle med pappa och bröder och ungar och bada i morse, men mej glömde dom. THNX, det värmer. Haha. Det var ändå skönt, då fick jag lite sovmorgon, men jag var minsann lite smått sur iaf. det e ju inte så ofta man kan åka med dom alla och bada liksom. Men jag och Erica tog en lång morgonprommis med alla 4 jyckar. Det var supernice! Sen har jag varit i Sävast och hängt, varit ute med kidsen och kikat på stridsvagnar och sprungi nån hinderbana i ballerinas och klänning. Det måste ha sett hett ut;) Ungarna hade kul iaf. det e väl det som räknas.

Nu kom älsklingen hem så vi ska bege oss till Sävast. Jyckarna beter sig sju helvetes skumt och försöker ta sig under sängen. Undrar vad fan dom vill ha som e där under? Simon kanske har något hemligt bullförråd som jag inte vet om. BTW! Älsklingen överraskade med hembakta bullar igår då jag kom hem från jobbet, det ni. Han e helt underbar. Min älskling. Jag undrar om man kan älska nån så mkt som jag älskar honom? Jag tror inte det. Trots att vi kan bråka så porslinet flyger så tror jag fan inte att nån har det lika bra som vi. Han är helt enkelt bara underbarast.

Nu e det upp upp och IVÄÄÄÄÄÄG! Gotta go!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Heej, hur är det? :) Har du inte semester snart? Vi måste ju träffas nån dag, vi har ju inte setts på flera månader! :( Och Emil har hunnit bli stor nu ju, haha ;)

2008-07-08 @ 23:46:20
URL: http://pluppi.blogg.se/
Postat av: O L G A

Fan vad najs! Hoppas att du kommer in på högskolan :)

Kom förbi och sola och bada pool på fredag vetja ;) Om det är bra väder då förståss!

2008-07-09 @ 17:10:15
URL: http://www.metrobloggen.se/olga
Postat av: O L G A

Säkert, det var ju kring er, vid hållplatsen utanför återvinningen. Folk gick och cyklade förbi och bilar körde också bara förbi, jävligt dålig stil! Förhoppningsvis händer det nåt nu när ambulansen hämtade honom, de kanske inser att när han är så pass gammal och dricker så behöver kan komma till ett boende där han får tillsyn.

2008-07-10 @ 00:53:04
URL: http://www.metrobloggen.se/olga

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0