Bokade tid

Idag har Jack redan blivit sämre. Han morrar åt Alice och orkade knappt gå någon morgonpromenad. I mitt hjärta så vet jag nu att det rätta skulle vara att låta honom få somna in. Så jag ringde och bokade tid för avlivning i morgon, 15:45. Men jag ångrade mej. Jag fick prata med veterinär men han ansåg att jag skulle vänta till måndag då Pia kommer tillbaka. För att få rådgivning av henne. Så jag kommer att prata med henne på måndag om hon har tid annars onsdag. Jag vet vad hon kommer att säga, men jag känner att för att veta att det blir rätt så måste jag prata med henne. För min egen skull. Jag vet att det är tid för Jack att få vandra vidare, hans kropp är trött och orkeslös. Det hela har gått väldigt snabbt. Men det är som att han vet att jag har tagit ett beslut och nu kan visa mej hur dåligt han egentligen mår. Han är tapper, min guldklimp.


Kommentarer
Postat av: Emma-pemma

Uss, aldrig roligt med sjuka hundar/katter.... Hoppas allt ordnar sig & att du känner att du gör rätt... Både för dig & Jack.

2008-07-16 @ 15:50:59
URL: http://minnietiger.blogg.se/
Postat av: Lisa

Fan vad jobbigt Lisa!!! :( Men som sagt, du kommer göra det som är rätt för Jack, det vet jag!

2008-07-16 @ 15:54:39
URL: http://pluppi.blogg.se/
Postat av: Elina.

Oh, vad tråkigt och höra om Jack :/ Det gör ont i mig också ju. Men som Lisa här uppe säger, du kommer göra de som är rätt för Jack. Helt säker på! KRAMAR

2008-07-16 @ 21:41:12
URL: http://volanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0