Underbart!

SOLEN skiner och det är -1 C ute. Jag har längtat efter att få se den underbara solen! Jag har varit ute i 45 minuter med jyckarna före frukost. Ljuvligt väder ute. Hade kunnat gå hur långt som helst, men Jack och Alice ansåg att det var dags att vända hemmåt för att käka lite frulle. Då vi väl kom hem blev det avokado och keso till frukost för min del, jyckarna åt som vanligt sina hårda knortar.

Jag är på gott humör och jag har hunnit laga mat och tagit hand om mina vilddjur. Nu ska jag bara ta det lugnt innan jobbet, se lite film och mysa på. Klockan är 12:35 så jag har en timma på mej.
Bloggar mer ikväll om det händer något intressant eller liknande.
Jag har slut snus, inga cigg! Måste få nikotin, men HUR?
Nu ska jag se "Vad blir det för mat?" och hoppas på att Jack bestämmer sej för att skita i tid, INNAN jag ska på jobbet. Annars får han hålla sig tills dess att simon kommer hem.

Ha en underbar dag mina vänner, för det tänker jag ha!

 

Kommentarer
Postat av: Bob Malin

Röka fimpar ÄR ett alternativ i sånna lägen, sjukt nog :)

Bara hojta om du vill ha en uppdatering av designen ;)

2008-01-22 @ 23:21:50
URL: http://malleballefikonskalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0