Nykär och galen

Jag har gått och blivit nykär på nytt. Att hångla e det bästa jag vet. Sängen är inte heller säker längre för min stackars sambo. Livet är fantastiskt då jag får vara med honom.

Igår såg vi Girl With A Pearl Earring mycket sevärd, men jag saknade SEX! Den var ju så ofantligt romantisk och man satt hela tiden och tänkte att nu, nu smäller det snart. Men icke det. Slutet var dock tragiskt. Colin Firth passar så mycket bättre i långt hår. Och det e nästan så att jag hade velat se honom i Sagan om Ringen. Scarlet är lika bra som alltid. Jag gillar den tjejen.

Filmen får L L L L av 5 möjliga L. Saknade sexet, annars hade filmen en hög mysfaktor! 

image151

Kommentarer
Postat av: Ingela

Tänker på dig och Jack, hoppas hoppas hoppas att han blir bättre!! Trist när det ska krångla hela tiden. Om det nu blir så att han måste somna in får du tänka på alla fina stunder ni haft och glädjas åt minnena. Tänka att det är för Jacks bästa det som sker. Det är jättetungt att mista sin älskade vän, jag vet :-( Man sörjer dem många många år och tänker på dem jämt. Håller tummarna att det ordnar sig. *kramar*

2008-01-30 @ 15:15:34
URL: http://www.silverpilarna.se/ingela
Postat av: k

ah, den där filmen har jag ju hemma.
kanske borde ta och se den ikväll och känna mig lite lovesick :)

2008-01-30 @ 17:59:42
URL: http://heykatt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0