Ny dag, samma jobb

Just nu sitter jag på jobbet, inte direkt ovanligt.
Har hängt lite med Carro innan jobbet, åkte på Dollarstore och shoppade lite. Köpte saker som var onödiga, men ändå bra att ha.  Först skenade jag iväg, me ninsåg efter ett tag att min plånbok inte är gjord för shopping just nu. Så jag fick ta mej i kragen.

Känns som en bra dag idag, diskade innan jobbet oxå. Skulle städa egentligen, men det tar jag i morgon, för då ska jag tvätta. fasen vad jag har mycket att tvätta, men jag kommerinte hinna tvätta allt eftersom att vi har begränsade tider nu, men Johanna kanske är snäll och låter mej tvätta över. Jag skulle verkligen behöva det. Ska tvätta kuddar och täcken, sängkläder i mängder, filtar, kläder. Ja det är en hel del. Hoppas ingen tvättar före mej, det skulle vara det bästa! Då kan jag tvätta tidigare och då kanske jag hinner!

Ikväll ska jag och Simon bara mysa på. Kanske tar tag i städningen redan ikväll så har vi hela dagen fri i morgon. Tänkte att om det e fint väder så ger vi oss ut i skogen med hundarna. Ska bli jätte mysigt!
Vi har det så ofantligt bra just nu! jag trivs so mfisken i vattnet med min S. Han e den jag vill få barn med och leva resten av mitt liv med!

Nu ska jag jobba vidare. Har faktiskt beställt mig en hamburgare idag. hihi. Hann inte laga nå mat. Längtar till bättre väder, våren! Att kunna vara ute med hundarna en vårdag och bara mysa på i solen.

Ha det bra gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0