Måndag

Klev upp vid tio. Älsklingen hade gett mej en väckning från swedbank. Först blev jag svinarg på Swedbank och undra vad fasen dom höll på med innan jag hörde Simon skratta i köket. Bra drag älskling.
Jag klev upp och hundarna fick sig en promenad före frukost. Jisses vad arg jag var på jack idag. Han hade GIGANTISKA vaxproppar och lyssnade inte alls. Det var länge sen han var på det humöret. Men men efter ett tag fick jag bukt på honom och kunde glatt knata hemmåt. Väl hemma så blev det som vanligt gröt. Käkade min gröt med förakt.  Efter det var det badet, platta håret, smörja in sej med brun utan sol lotion. Laga mat.. Jobba.

NU e jag på jobbet=)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Är det de du ska lura mig med imorgon? HAHA ;D

2008-01-21 @ 20:17:47
URL: http://pluppi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0