LÖNEN!

Yes! Nu har lönen kommit. 3000:- mer än vad jag trodde att jag skulle få. Klirr klirr! Fasen så nöjd jag är nu. Kanske man har råd att leva denna månad iaf! Jack ska genomgå biopsin nu oxå. Så nu e det lite nervöst. Ska ringa och boka tid i morgon.
På fredag ska jag, Moa, Carro och Sara äta lite middag i Carros lägenhet. Bakad potatis med skagen blir det att jag bjur dom på. *mums* Fredagar blir min ätardag. Dock får jag bara äta EN onyttig sak. Men det duger gott och väl. En bakad potatis med skagen blir det som sagt. Mysigt. Kanske jag köper en liiten flaksa med vin att dricka till?
En sån där liten som räcker till två glas. Får se. Kanske bara kör på mineralvatten ändå.. Who knows? Vi ska även åka på storheden på fredag och köpa lite grejjor. Och jag ska köpa mej ett Twister! Grymt skojj. Kommer att anv. det på fredag hehe. Simons kompis Tommy var sugen på fest i heljen. Kanske man ska festa loss lite sen på fredag kväll trots allt. Dock ta det lugnt, vill inte ha en favorit i repris från förra heljen. Men vi får se, vi får se... Gud så sugen jag är på det vi ska äta i heljen... 
Detta står på menyn


Bakad potatis
Gravad lax
Rödlök
Dill
Majonäs
Cremefraiche
Rom
Citron


image144

Kommentarer
Postat av: Izabelle

Alltid kul att få mer pengar än förväntat:P

2008-01-23 @ 15:40:43
URL: http://honizabelle.blogg.se
Postat av: Izabelle

HahaxD^^

2008-01-23 @ 17:29:05
URL: http://honizabelle.blogg.se
Postat av: Jonahdaniella

Greetings! The excellent site, has especially liked design. Thanks.

2008-09-09 @ 09:30:22
URL: http://jonahdaniella.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0