Ladies night

Ikväll e det ferre! Det ska drickas vin i mängder och rökas X antal cigaretter. Blir säkert att snacka en hel del ovesäntligt skit oxå. Men innan flickorna kommer hit så ska jag till ma & pa för att käka lite gomiddag:) Ska bli lika trevligt som alltid. Jag tycker om att vara hos mamma och pappa. Dricka nåt glas vin... äta en riktigt nice middag:) 

Jag måste städa idag. Hundarna lever djävul och dammtusarna dansar med. Blä! Jag vill inte städa. Jag fattar inte en sak, förr älskade jag att städa, städade ofta. Men nu, jag minns inte när jag städade sist? Äckligt.
På tal om äckligt så ska jag nog ta och käka lite frulle innan jag börjar gå an med skitgörat. En frukost bestående av en äcklig, kladdig.. G R Ö T.

Sara & Carro: ikväll ska vi ha kul, lika kul som sist! Puss!
image140

Kommentarer
Postat av: carro

Ja nog var det kul med all
dans
tequilla, vin, turkisk peppar, gelehallon
och drinkar, all prat, etc. Tror aldrig det riktigt snurrat
så mycket som den natten, som i natt.
Jag har spenderat ganska mycket tid med huvudet i toalettstolen idag. :(

2008-01-19 @ 15:00:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0