Jag har vunnit

Yeees! Simon ringde mig på jobbet och berättade att jag fått epost från Cosmo. Jag vann ett hudvårdskitt från LdB.
Har ingen erfarenhet av deras produkter, men det är ju alltid kul att vinna nåt :) Jag vinner S Ä L L A N saker så jag blev helt överlycklig då Simon ringde. Så jag får se vad det är som kommer hem i brevlådan. Ska bli kul att läsa insändaren oxå. Tror att det var det att om man skrev en insändare som kom med i tidningen så vann man då detta fina lilla hudvårdskitt.  Jag har alltid diggat Cosmo, och nu diggar jag dom starkt hehe.

Go Cosmo!

image132

Kommentarer
Postat av: B I T T E R F I T T A N

RE: jag tål inte avundsjuka! jag blir gaaalen! *gaaaaah*

2008-01-14 @ 22:05:45
URL: http://bitterfittans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0