Jag försöker

Kanske försöker jag för mycket? Kanske förlite. Det kanske inte räcker till? Känner mej hjälplös. Känner en stor saknad inombords. Jag vet att jag sagt för mycket. Gjort för mycket. Men inget som skadar. Jag förtår inte längre varför det blir såhär? Det måste vara mig det är fel på. Men då vill jag veta vad jag gör för fel! Jag försöker vara lycklig och trevlig. Jag har det tufft just nu. 
Jag försöker förstå vad jag gör för fel... Jag försöker att göra rätt. Men får jag ingen chans så kan jag inte göra mer. Och vad får jag tillbaka?
  

"Människan blir människa genom att glömma"



"Att förlåta är som att frige en fånge och upptäcka att fången var du"



"Berätta aldrig för dina vänner vilka misstag de gör sig skyldiga till i sällskapslivet. De rättar till felen och förlåter dig aldrig"



"Flertalet av oss kan glömma och förlåta; vi vill bara inte att den andre skall glömma att vi förlåtit"


Kommentarer
Postat av: Nikolaiolea

Great work! It very impressive. Your web site is helpful. All the best!

2009-11-18 @ 10:47:50
URL: http://nikolaiolea.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0