I Just Love You Girls!

image150
Vi fyra på beachen


OFELIA är mitt vin, mitt allt för att stoppa detta lidande.

En liten klunk gör väldigt mkt mindre pinande.

OFELIA (problemlösare)

En dag som är grå, jag säljer telia som få

Så får du mig att må som en kung.

Jag har ingen pung, och jag vill fortsätta vara ung.

OFELIA (du är mitt allt)



Telia suger, är ingenting att ha

Jag saknar SPP, det är allt jag vill ha!

Detta kommer bli katastrof,

Detta känns som en gryta korvstroganoff..

OFELIA (du hjälper mig)

Du är det enda rediga,

(du hjälper mig)

Lura en kvinna, höjer hennes räkning,

Fan detta känns ju precis som en kräkning.

Ta mig tillbaka, försök att förstå

SPP resultat är det enda jag vill nå!

  

Att jobba på Sillen suger

Vad jag än gör jag får jag veta att jag inte duger

Att slicka chefens röv är tydligen det rätta

Men det äcklar mig och det vill jag berätta

  

Jag måste dricka mig full på Ofelia
FÖR att dämpa mitt samvete när jag
lurar människor att börja ringa med Telia.

ÅNGEST ÅNGEST ÅNGEST
jag säger bara
ÅNGEST ÅNGEST ÅNGEST

Jag lurade precis en kund att ta Telia
Hoppas pengarna räcker till en ny
flaska Ofelia.


Kommentarer
Postat av: carro

den här bilden gör mig glad. (får mig att tänka någonting bättre än var vi befinner oss nu i)

2008-01-30 @ 00:27:37
URL: http://carolinkummu.blogg.se
Postat av: Moa

hehe, sången är rolig och bilden är underbar.
jag vill sola och bada!! :)

2008-01-30 @ 14:20:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0