Händelserik helj

JA i fredags bar det av till L-town med Sara & Carro. Det blev en del små inköp. Jag köpte: grå benvärmare, ett grått linne, en svart tröja, as snygga täckbyxor från Warp, en jacka till Simon, hundbädd till Alice, hundleksak, svarta bajspåsar med döskallar på. Det blev inte så värst mycket till mej själv, men det e alltid kul att shoppa iaf. Simon blev jätte glad över jackan och den passade perfekt. Han blev jätte snygg min älskling!

Sen då jag kom hem la jag mej och vilade lite. Sen var det dags att fixa sig och ge sej av till Carro´s lägenhet. Det var jätte mysigt, vi dukade på hennes vardagsrums golv och tände vaniljljus. Sen åt vi bakad potatis med laxröra. MUMS! Sara och Moa blev fullast. Men Moa var nog ägget denna kväll. Vi drog vidare till Simon & Tommy för att festa loss. Andreas från jobbet hakade oxå på. Så det var trevligt!

Igår så var det mest mys hemma. Vi pratade lite och sen åkte jag hem till mamma och pappa för att fira mammas födelsedag. Hon blev jätte glad över sin present som var en ljuvligt doftande dusch creme och en lotion. Vi åt gott och myste på. Sen åkte jag hem till Simon och vi såg film och mös på en massa. Sen somnade jag som en stock.

Jack är sjuk igen. Hn har blivit loj då han har slutat med cortisonet och han har gett sig på Alice två ggr. Det är helt enkelt nåt som inte stämmer helt enkelt. Vi ska in nästa vecka och göra en till biopsi. Vi har bestämt oss för att om det har blivit bättre så ger vi ett försök med cortison en gång till. Men är det inga förändringar så får han tyvärr somna in. Det värker i mitt hjärta. Ett liv utan Jack. Jag vet inte hur jag ska klara det. Han är mitt allt. Det känns jätte tungt just nu och det är spänt. Jag försöker att tänka på annat. Men jag vet att det är över, jag bara vet det. Jag älskar honom så oerhört mycket. Han har gett mej så mycket glädje. Mer glädje än vad någon annan nånsin gett mig. Han är min guldklimp. Mitt älskade lilla hjärta.

Min älskade lilla gris...Det här kortet togs då vi hade haft Alice i två veckor.

image146

Kommentarer
Postat av: Carro

Jag hoppas verkligen att det blir bra med Jack.
han verkar så fin.

2008-01-27 @ 14:39:04
Postat av: Carro

Jamen då kanske jag vågar göra det mörkt. (:
men jag är medveten om att jag kommer göra
det ljusare till sommaren igen. (: Eller ska jag vänta till hösten med det mörka? Huuum?

2008-01-27 @ 16:20:40
Postat av: Bob Malin

Hoppas det ordnar sig. Ni har väl fått vara med om tillräckligt med sjukdomar nu. Hoppas han kryar på sig!

2008-01-28 @ 11:15:59
URL: http://malleballefikonskalle.blogg.se/
Postat av: emelie

tänker på er :( förstår att du mår dåligt! stackars jack o er!

2008-01-28 @ 20:18:05
URL: http://em3lie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0