Endast ett inlägg idag

Idag blir det bara ett inlägg. Är helt slut! Men snart får jag gå hem från jobbet och då är jag ledig i två dagar! Två underbara dagar! I morgon bär det av mot Luleå tillsammans med Sara & Carro. Ska bli riktigt nice. Ska upp tidigt i morgon, betala räkningarna och diverse saker, så jag vet vad jag kan shoppa loss på hehe. Sen i morgon kväll blir det FEST. Mys och mat hos Carro. Sen bär det vidare mot mej och Simon för att festa vidare med grabbarna, jag och Moe. Ska bli kul kul=) Ska inköpa TWISTER i morgon, så jäkla kul det är! 
 Måste städa i morgon oxå, om jag nu hinner! Har en hel del på schemat som sagt.

Ska köpa en hunbäd åt Alice, en massadoftljus och något snyggt att ha på mej oxå då förstås. Sen blir det att beställa en sele åt Alice. Så att jag kan träna henne och få henne tävlingsklar till sommaren. Nu ska det li åkaav för mej och Alice.

Idag har vi haft snöstorm, något som Jack visade mindre förtjusning i. Jack gillar inte vintern, han vill ha sommar och sol. Han älskar att sola och bada! Själv e jag förtjust i de flesta årstiderna. E det vinter längatr man efter värme är det sommar längtar man efter hösten. man e aldrig rktigt nöjd. men jag trivs med det mesta. Just nu längtar jag efter våran. Då det börjar tina upp och då man får se asfalten komma fram. Solen skiner och istapparna droppar. Det är mysigt. Ge sig ut i skogen och grilla med hundarna. Men mest ser jag fram emot sommaren, då kommer jag vara solbrun och smal som bara den hehe. Sen kommer jag förhoppningsvis vara blondin oxå.  I´m going to loook good. Jag och Jack, snygga som bara den.

Snart är det dags att packa ihop nu, det ska bli skönt att få komma hem. Se vad simon har åstakommit med lägenheten undertiden jag har varit och arbetat för att vi ska ha mat på bordet. Blir att lägga sig tidigt för att sen vakna upp pigg och snygg. I morgon blir det klädstil á la Baggy. Chiiill som Sreg hade sagt.

Ha det bra gott folk! Nu ska jag besöka hemliga huset och ringa några samtal till innan jag beger mej hemmåt i snön!

Kommentarer
Postat av: Ida-mary

hej vännen!
Sknar er! hoppas allt är bra! puss puss puss

2008-01-25 @ 01:16:11
Postat av: Anonym

Hej! Hoppas att du hittar dig nåt fint när ni shoppar idag!! :-)
Imorgon flyttar Monte :-( *snyft* känns jättetrist.
Hoppas du får en trevlig helg!
*kram*

2008-01-25 @ 16:17:13
URL: http://www.silverpilarna.se/ingela
Postat av: Pauljeanette

Very interesting & professional site. You done great work.

2009-07-16 @ 07:53:36
URL: http://pauljeanette.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0