Dagens

Hittar en massa kul på S-reg´s blogg. Snor lite:)

DAGENS KLÄDSEL:
svart
DAGENS SMINK: inget
DAGENS FRISYR:  hyfsat äckligt, otvättat
DAGENS LÅT: Say you, say me...
DAGENS PLANER: ta mig hem i kylan
DAGENS SAKNAD: GLASS
DAGENS DUMMASTE: att inte tvätta håret
DAGENS MISSLYCKANDE: att jag e schemalagd i morgon
DAGENS GODA GÄRNING: diska åt Simon
DAGENS DROG: snus
DAGENS KÖP: Jag e ju pank så det blev inget
DAGENS GODIS: en salt bumling
DAGENS HUMÖR: helt värdelöst, mensvärk och ont som fan i ÖGAT! Carro!
DAGENS ORD/MENING: "hämnden är ljuv"

Kommentarer
Postat av: Carro

Förlåt Lisa
för ögat.
jag borde ha träffat munnen istället. (:
Men du CYLAR ju dina kast, jag humpade faktiskt.
sen att jag träffade lite fel var inte meningen. ooops. Sorry

2008-01-23 @ 20:43:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0