Söndag

Känns helt okej att jobba idag. Det kan ju bero på att jag är GRYM! Har redan 7 orders! Yeah!

Ikväll kanske det blir film sambo, A & S ikväll. Skulle vara niceee. Sitta och gosa i soffan och bara chilla. Dock blir det nog inge snask den här gånge. Nu måste jag hålla igen. Förra gången köpte vi en massa chips och godis. Jag åt som om jag varit utan mat i en vecka... tragiskt.

Heljen har varit nykter och bra, jag har varit så otoroligt trött så jag behövde vil aupp mej:)

Nu ska jag lägga in en högväxel så vi får komma hem snart! Har ett Gå-Hem-Mål på jobbet! Måste kämpa kämpa kämpa!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Tyvärr tror jag inte vi klarar målet!! :( Men vi kan ju alltid försöka ;)

2008-02-03 @ 19:24:37
URL: http://pluppi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0