sjuk

Jahapp. Då blev man sjuk då. Men tvingas ändå jobba. Feber, ont i huvet, ont i halsen även på G att få en bihåleinflammation. YES! Grattis! Fy fan, jag fyller ju år snart och jag ska festa i morgon! Jag kan inte vara sjuk då!
Dricker te med honung och läser ELLE på jobbet, kanske kan det göra mig frisk? Mamma skulle gå på apoteket åt mig. Varför jag jobbar då jag e sjuk e för att jag tänker fan inte gå till läkaren för at dom ska ta tempen på mej. No Way José! Det är en ren principsak!


Har iaf gott sällskap av Emma och Sollan på jobbet. Tack för det! :) Sen kanske Lisa kommer och sitter här oxå, då kan jag härda ut kvällen trots att Carro och Sara inte jobbar:)


image171

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0