Seg som fan idag

Idag känns allt så segt, jag är trött... har ont i ryggen.... är less.. VILL HEM! Okej jag vill alltid hem från jobbet, men iag är det olidlig pain i ryggen. Jag önskar att ett sumo kunde knata några steg över min rygg. Det är väl allt dataspalandes fel! Jag skyller på det! Älsklingen fyller år idag! Grattis till honom! Så ikväll blir det mys för hela slanten och det blir nog att lägga sig så fort jag kommer hem och slötitta på en film och mysa på lite;)

I morgon ska jag städa och fixa och dona. Baka lite. Sen så ska jag och Sara hitta på nåt skojjit, får se vad det kan bli för någe:) Cärro erbjöd mej att haka på till Jokkmokk, men jag e pank så det kan jag glömma, mycket tråkigt.

Jack har genomgått sin biopsi idag så om 10 dagar så får vi veta hur han mår. Men veterinären tyckte att det hade gått bra idag iaf och Jack var mer än glad över att få komma hem. Så nu är det bara att VÄÄÄNTA....

JÄVLA FITT KUK HELVETES RYGGJÄVEL! It hurts. Okej!

Kommentarer
Postat av: Lina

Haha, har också ont i ryggen. Eller ja, nacken. Hoppas det går över snart !

2008-02-07 @ 17:59:37
URL: http://higher.blogg.se
Postat av: celina

du gillar hon minelli eller?

2008-02-07 @ 18:02:21
URL: http://starbucks.blogg.se
Postat av: celina

vadå, för att jag inte skrev exakt vilken stad min väninna bor i, så tror du att jag anser att varenda kotte utanför stockholm är lantisar? vem är det som är fördomsfull egentligen..

2008-02-07 @ 19:50:58
URL: http://starbucks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0