Hey it´s Monday!

Idag är det måndag. Känns helt okej. Igår gick det bra på jobbet, slutade på 21%. Känns bra som fasen. Har jobbat ca 30 minuter nu och har redan 2 solklara orders, det känns kanon bra. Men det kan vönda snabbt.

Idag har jag färgat håret, får lägga in en bild senare. Det blev jätte br, dock ingen stor skillnad men finare blev det.  Livet känns bra just nu. Det rullar på och snart drar jag till Stockholm och shoppar loss, äter goda middagar och umgås med hela min familj. Arvid är eld och lågor och hade pratat med kusinen Alvi om att "faster kommer oxå till stockholm och bygger kojja med oss". Det är två exalterade små pojkar som väntar med spänning efter kojbygge i huvudstaden. Jag kan inte gör annat än att le. Får ta kort på mina sötnosar så jag kan lägga upp en bil dpå dom här senare.

Nu ska jag jobba vidare oc hdra in några orders.Nu har jag 3 och mer ska det bli. It feels good today!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Håret blev jättefint! =)

2008-02-11 @ 16:22:58
Postat av: Runesophia

Hello! Very interesting and professional site.

2009-03-10 @ 11:49:03
URL: http://runesophia.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0