God morgon

Klev upp för lite mer än en timme sedan. Har snabbrastat hundarna och käkat en gröt med hallon i till frukost. Jag har druckit min vitamindrink och nu ska jag bege mig ut på en timmes promenad med Sreg.  Ska bli riktigt skönt att komma ut. Och jag är så glad att jag vaknade tidigt i morse. Nu ska det borstas tänder och sen ta en cigg och sen knata iväg mot Sreg. NEJ, jag har inte börjat storröka igen! Jag har kvar cigg och har dåligt med pengar, lite snus.. och då måste jag helt enkelt röka lite oxå. Så de så!

Ha det bra gott folk. Blir mer bloggande senare kanske.

Kommentarer
Postat av: Ingela

Hej!!
Gud vad skönt att Jack är frisk nu!!!! Förstår att du är jätteglad :-)
Åh vad kul att åka till London!!! Det vill jag åxå göra, kul att gå se en Arsenal match!!!! :-)

2008-02-19 @ 10:28:48
URL: http://www.b99.org/~silverpilarna/ingela

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0