Vad händer?

Gud sicken tråkig dag. Jag är seg, vill inte göra något alls:( Läggan ser ut som en soptipp och disken väntar. Klev upp vid elva då titti ringde och började pota på samtidigt som vi pratade, just då kände jag mej pigg och tänkte att "nu ska här städas" Jo tjena. Nu ligger jag här, med datorn i knät och vill inte kliva upp. Vad händer med mej? Jag fattar inte. De senaste dagarna har varit så tumulta att jag bara inte orkar göra ett skit. Men jag har min älskling, och han är helt underbar. Jag älskar honom massor!

Har kollat upp lite grejjor och ska åka på storheden då lönen kommer. Köpa en balkongmatta så vi har en matta då vagnen är klar. Jag ska ringa pappa oxå och kolla hur det blir med vikter. Annars får man åka te sandtaget och skyffla sand och sy och grejja å ha sej. Det här går som smort. Ska fixa en liten lätt vagn till små hundar oxå, typ som alice. Men det blir då stora vagnen är klar.

Nu ska jag glutta lite film och försöka ta tag i mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0