UNDERBART

Nu jävlar e det inte många dagar kvar att jobba. Helt fucking underbart ska det bli! Jag har så mycket att stå i och köpa nu då skolan ska börja, det känns så kul. Det känns nästan sådär som det var då man började första klass då man var liten. Köpte pennor i fina färger och suddgummin som luktade gott. Nu e jag peppad till tusen kan jag säga.

Ser fram emot fredagen, jag vet det är bara måndag. Men på fredag drar jag på ferre på Boddan, VIP only. Det är en realesefest och jag har fått bjuda med mej ett helt gäng på 12 personer haha. Vilken förfest det kommer bli oxå. Det ska bli riktigt kul! Funderar på att klippa lugg innan fredag. Ska vad det kostar och om emma har tid på fredag. Skulle vara skönt att göra det då så slipper jag fixa frillan innan jag ska på festen:)
Vad jag ska ha på mej är en annan femma. Tror inte att jag orkar ta mej i min nya kjol, den är snygg men sjukt obekväm. Måste shoppa nåt att ha på mej med andra ord. Visst ja, boka tvätt tid måste jag hinna me i veckan oxå. Annars kanske jag åker till sävast och tvättar. Skulle vara kul om mami var ledig så vi kunde dra en reva på stan och shoppa lite:)


Ska ta och se om jag kan hitta nån bra film. Sussa så gott allihopen;)

Snygg lugg på Rachel.



Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh det lät skit gott :) Ne jag sitter och fördriver tid vid datorn nu :P hehe

2008-08-12 @ 00:09:00
URL: http://lillsazza.blogg.se/
Postat av: Anthonyuna

Really enjoy your website. Thank You.

2009-07-07 @ 07:40:52
URL: http://anthonyuna.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0