Snipp Snapp

Jag är fortfarande sjuk. Nässprayet är min bästa vän just nu. Alvedon och Strepsil är ett måste för både mej och älskling idag. Har ont i halsen, ont i näsan. I natt har jag legat i feber och vaknade upp helsvettig. Hoppas jag svettades ur all feber. Nu sitter jag med en kopp te framför tv:n.

Jag hade faktiskt velat jobba idag, min sista dag liksom. Men jag ska till jobbet då jag blir frisk och hämta lite grejjir från min hurts osv. Det är helt ofattbart att jag inte ska jobba på ca 10 månader. Självklart känns det otroligt bra, men det har inte gått in riktigt än. Jag kommer att sakna Sollan och Titti och Anna. Dom har stöttat mej genom alla svåra tider på jobbet och även privat. Det är tre änglar som jag inte hade kunnat klara mig utan. Jag hade nog slutat på jobbet för länge sen om inte dom hade funnits där vid min sida. Men vi kommer att hålla kontakten. Det måste vi:)

Nu ska jag lägga mej och vila en stund.

Kommentarer
Postat av: Eskilsilja

Hi, cool site. What CMS is it?

2009-07-08 @ 09:10:09
URL: http://eskilsilja.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0