Skallebang & tristess

Jag har sjukt mycket skallebang idag. Då jag går så gör det till och med ont i mina tänder, så jag försker smyga fram. På grund av detta så kan jag inte städa lika mycket som jag vill. Då jag böjer mej framåt så gör det vidrigt ont i skallen. Men jag hänger inte läpp, jag diskar i omgångar istället... onödigt kan många tycka, men jag biter ihop och diskar lite, går och vilar, sen diskar jag lite till.

Har som tur var gjort bort hunderiet i morse och tog en lång promenad med jyckarna. Precis innan det började regna. Jag hann nästan hem innan det började iaf. så jag hade tur. Jag tycker om regnet men det var lite kallt och jag har inga regnbyxor. Måste leta fram dom.

Jag känner att tristessen har infallit idag. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra. E less på att vara sjuk och bara ligga. Jag är sugen på att träna oxå. Step In kortet ligger ju och ruttnar i väskan. Jag ska vara frisk och gymma nästa vecka, jag ska det!

På onsdag börjar skolan oxå. det ser jag fram emot. Möter upp Lollo och Elli på bussen. Inskrivning, fotografering och
 presentation väntar, spännande värre. Inte en enda bokjävel har jag heller. Jag känner mej stressad. Men nu då lönen kommer ska jag iaf. beställa en bok, GURUN för lärare, jag vet inte vad boken heter, jag har den på min lista. Måste dessutom ringa min broders fru och se om hon kanske kan skicka upp nå böcker åt mej. Om dom nu bara inte är för gamla. Får hålla tummarna.

Alice är fortfarande flummig i skallen och tror att hon har bebisar, vilket resulterar i mindre WP träning. Men jag tror att jag ska ta och köra dragweight med henne iaf. lättare, så man håller musklerna fräscha. Och snart kommer våran vagn att bli klar, bara han kommer och mäter nån gång. Men jag förstår att denna snälla själ har mycket att göra så jag gnäller då inte, han är grymt snäll som gör detta för oss. Jag är bara så otålig och tycker att det ska bli svinkul. Kommer att köpa en matta oxå, ska åka till storheden och kolla på balkongmatta. Köper bara en sån och en massa jävla tejp och sätter fast skiten på golvet inne. KLÄRT!

Ja det e det jag har att komma med för tillfället. Känner inte att jag kan skriva så mkt. Jag är besviken på en person som har betett sig väldigt fel- men jag tror att den personen vet det redan. Och jag är inte den som dömmer.


 

Kommentarer
Postat av: Elina

Roligt med skolan, du får berätta hur de går sen :) Ska vi föresten ta en promenad nån dag? Hector o Alice gick ju bra ihop så ;D

2008-08-18 @ 20:01:33
URL: http://volanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0