Regn regn regn

Ska snart ge mej ut med jyckarna i regnet. Ska bli skönt att komma ut. Har nyss hackat en jävla massa lök, tårarna forsade. Jävla stark lök det där. Orkar fasen inte hacka nå mer, men jag tror att det behövs. Men jag tänkte göra nå annat nu, så ut med hundarna. Hacka mer lök???? Sen e det dags att ta ett bad och fixa till min flottiga frilla. Tror att jag ska ta och göra en ansiktsmask oxå.

Jag har tagit min medicin nu oxå. Jag känner mej trött i skallen. Men jyckarna måste ut å röra på sig, även om dom inte vill så e det ju bara att tvinga ut dom nu. Dom slapp i morse, men nu ska dom fasen ut. Hur seg i skallen jag än är.


Tror att det här är det mest meningslösa inlägget jag skrivit på länge. Inget jag gör numera e speciellt vettigt. Allt blir fel. Inget blir lätt. Får hoppas att det blir bättre nu då skolan börjar. Jag lägger allt hopp på skolan. När skolan börjar får jag förhoppningsvis rutin, men jag vet ju att det kommer att skita sej. Precis som med allt annat jag gör. Ett misslyckande. Ett enda stort jävla misslyckande. Ångest.

Kommentarer
Postat av: Elina.

Jo, jag såg att du hade tvingat ut dom. Såg er nyss, men inte såg du ut att ha regnkläder?! ;) Okej, men då ska jag allt googla på den filmen. Men är den läskig? Jag är ju så mesig, så vågar inte se läskiga filmer ensam. Den har jag sett, och den var ju hur rolig som helst. Jag skratta o skratta ;D

2008-08-19 @ 19:41:06
URL: http://volanen.blogg.se/
Postat av: My

Ja men den attityden lär du misslyckas.

Ta dig i kragen och se på den Lisa jag älskar!!

Hon kan och hon tar för sig. Rocka ner de där förbannade andra studenterna i jorden Lisa och tänk att detta är vuxna människor, inte som de puckon du umgåtts med innan =) Det blir toppen. Var med på allt bara några månader så du skaffar vänner och sen kan man slappna av lite. Man blir älskad - tro det eller ej.

2008-08-19 @ 22:09:40
URL: http://puckoventilen.blogspot.com
Postat av: Elina.

Du, var inte så säker. Jag ska börja se den, får se om jag vågar fortsätta se. haha :) Varför mår du skit? :// Hoppas du somnar till slut iaf.

2008-08-19 @ 22:39:59
URL: http://volanen.blogg.se/
Postat av: Elina.

Nej, men usch då.. Det var inge roligt och höra :/ Då förstår jag dig. Men jag är säker på att ni kommer lösa det, ni får prata med varann söto.

2008-08-20 @ 12:21:13
URL: http://volanen.blogg.se/
Postat av: Titti

Gumman du är aldrig misslyckad! M3en för att citera My=) så kommer du ingenvart med din attityd som jag sällan ser i dig! Du är så himla stark och samlad, det instämde bäckis då vi började prata om hur pass lika du och jag r då vi ska reda ut saker som hänt. Du är en klippa, en klippa jag gärna står med i vått och torrt. Hoppas att vi kan hitta på roliga saker nu även då skolan har börjat för dig! Puss Love you Griiiisen min=D

2008-08-20 @ 13:59:12
URL: http://onegrrl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0